вторник, 29 март 2011 г.

Success , freedom , happiness

Ако четете това, първо безсуловно ви моля да не забравяте , че  отделяте част от най-важното- времето си. Ако имате нещо по-важно да правите, примерно да си копаете фермата във фб , то моля не четете.
Случвало ли ви се е да не виждате  смисъл във всичко около вас, да ви се иска да зарежете всичко и да станете принцеси/принцове, да се чудите какъв е смисълът на този живот .... 100 про съм сигурна , че с ръка на сърцето всеки може да си признае, че е имал подобен момент на безпътица. Аз не съм лайф коач , но мога да ви споделя това, което възприех за моя философия "защо да ставам сутрин от леглото". Мога да групирам "висшия смисъл" в 3 основни групи Suuceess(успех) , Freedom (свобода), Happiness (щастие).
1. Suuceess(успех). Тук за мен влизат самоактулизация, личностно израстване, постигане на поставени цели. Не казвам , че винаги съм успешна , но дори и да се проваля има за какво да стана и да продължа. А каква е вашата дефениция на успех? 
2. Freedom(свобода). Тук за мен на първо място е свободата на духа, тази потребност , която те кара да мислиш и да си дадеш воля да мечтаеш, това , което ти дава възможност да кажеш майната им на хората, които не те кефят. На второ място мога да поставя финансовата свобода. При всеки това е относителен термин, но за мен е нещо, за което наистина има смисъл да се състезаваш всеки ден!!! На трето място е зачитането на чуждата свобода. На последно , но не и по-важност трябва да сложа ресурса време .Свободата отнесена в мерна единица време , показва всъщност нивото ни на свобода. Точно моментите , в които имаш време да правиш , каквото си поискаш , с когото си поискаш , показва колко точно свободата си постигнал.
3. Happiness (щастие). Това пак е безразмерна величина, която е в допустимата област на емоциите. В моите деменции щастието е да виждам как гореизброените придобиват физически смисъл. Щастие за мен са и семейството , приятелите и любимите хора. Щастие за мен е да си в добро здраве. Щастие са и малките неща от сорта на да пиеш бира на слънце с готини хора.... Всеки ден си намирам по един малък повод за щастие :)
Това са моите 3 причини всяко сутрин да ставам от леглото. А какви са вфашите? Ако си нямате , нямма нищо против да осиновите моите :) А ако имате , браво на вас, надявам се не съм ви отдалечила от целите ви , с отделяне на част от времето си в четене. А ако не ви трябва смисъл, за да живеете и това ви кара да се чувствате добре, мн ще се радвам да ми кажете как успявате да го правите.

/>

Няма коментари:

Публикуване на коментар