понеделник, 11 април 2011 г.

Трите прасенца - част 3

Това е продължението на поредицата за трите прасенца. Част 1 и 2 , можете да открите на на 1 и 2

Умното прасе вече е на свобода.Работливот е напуснато от прасе-тийнейджърската си съпруга Спортното прасе се опитва отново да стане част от ВИП прасе средите.От както ,в Праселандия на власт е Вълкът, страната е в дълбока криза. Трите прасенца организират преврат за освобождението на Праселандия.

Една вечер трите прасенца се били събрали на вечеря. Умното прасе имало да направи признание. То казало:
"Скъпи приятели ,вие сте всичко за мен. Вие давате смисъл на прасе-живота ми. На вас дължа свободата си и ви обещавам , че в добро и зло винаги ще съм до вас. Има нещо , което вие не знаете за мен. Надявам се това няма да промени отношенията ни."
Другите две прасета, го погледнали окуражително. Това бил най-добрият им приятел, каквото и да кажел, те биха го разбрали.
Умното прасе продължило:
"Приятели, аз съм гей !"
Спортното и Работливото прасе не вярвали на ушите си. Те никога не били подозирали подобно нещо. Това, че няма приятелки винаги са го отдавали на ексцентричния му характер и любовта му към знанието. Думите аз съм гей, отеквали като ехо в съзнанието им. Спортното прасе искало да удари Умното в зурлата и да му каже да си вземе думите назад, сякаш това ще промени реалността.
"Аз съм гей и се надявам да приемете сексуалната ми ориентация. Винаги съм изпитвал влечение към мъже, но никога не съм имал смелостта да си го призная", продължило Умното прасе.
След това шокиращо признание, Работливото прасе не знаело какво да каже. Чувствало се предадено.  Идолът на прасе-живота му е гей. И все пак той държал на приятеля си. Събрал сили и казал:
"Ти си мой приятел и винаги ще останеш такъв"
Спортното прасе се съгласило с Работливото:
"Братле , няма значение каква ти е сексуалността, важното е да не ме занимаваш. За мен ти си най-готиното прасе, което познавам ... ъъъ не те свалям , искам да кажа, че държа на теб като на приятел"
Така Умното прасе вече се чувствало наистина сигурно в приятелите си и знаело, че те тримата са неразделни в добро и лошо.
...
Докато трите прасенца били на вечеря, във изискан прасе-ресторант, те не подозирали, че Вълкът им е устроил капан. Той бил поръчал да се устрои атентат срещу тях. Искал да ги види на пържоли, разснопени или на суджук и кървавица. Искал тотално да ги заличи от лицето на Праселандия. За целта бил наел най-големия специалист - Пантерата. Пантерата имала опит в разчистването на сметки с прасета и знаела как да се справи с трите прасенца от един път. Пантерата се справяла с проблемните прасета, поставяйки отрова в помията им. Отровата била специално химическо оръжие, под действието, на което в прасе-стомаха започва образуването на газове,но същевременно те не могат да се изпускат. Така прасето става прасе под налягане и започва да се носи във въздуха. Гравитацията спира да действа на прасето и то се издига на гео стационарна орбита. Пантерата вече е изпратила няколко прасета на 36 000 метра височина.
...
Докато трите прасенца си хапвали дижонска помия и обсъждали сексуалността на Умното прасе, те така и не подозирали, че имало отрова в храната им. Не разбирайки какво става те започнали да чувстват дискомофор и тежест в стомаха си. Така неусетноте се отделили от земята и започнали да се издигат във въздуха.... Издигали си , издигали се и стиганли гео стационарна орбита. Погледнати от гледна точка на екватора прасетата биха изглеждали като 3 неподвижни точки. Ако Артър Кларк знаеше за тези прасета, то комуникациите биха се развили доста по-бързо. Трите прасета запазили самообладание въпреки, че се чувствали като GPS сателити.
...
Очаквайте продължение ...

/>

Няма коментари:

Публикуване на коментар